Logo Logo
 
 
 
 
Pokaz slajdów w nagłówku (1) Pokaz slajdów w nagłówku (2) Pokaz slajdów w nagłówku (3) Pokaz slajdów w nagłówku (6) Pokaz slajdów w nagłówku (7) Pokaz slajdów w nagłówku (8)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

           Od stycznia 2019 r. weszły w życie przepisy, które ułatwią przechowywanie akt pracowniczych dotyczących pracowników i zleceniobiorców oraz obniżą koszty związane z ich przechowywaniem.

              W związku z powyższym w celu upowszechnienia wiedzy o projekcie E-akta zwracamy się do Państwa z prośbą o zamieszczenie na stronie internetowej Państwa instytucji materiałów informacyjnych dotyczących E-akta oraz udostępniania ich przedsiębiorcom i podmiotom współpracującym. 

Materiały obejmują:

•komunikat do przedsiębiorców - zmiany w okresie przechowywania akt pracowniczych,

• komunikat dla firm zewnętrznych, np. biur rachunkowych, które obsługują płatników składek,

• logo E-akta,

•  baner, plakat, ulotkę,

• broszurę dla pracodawców,

•   "Krótsze przechowywanie akt pracowniczych (E-akta)" - link do YouTube.

Materiały są dostępne na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce „E-akta pliki do pobrania”.

Zadowolenie klienta jest dla nas najwyższym priorytetem i dlatego chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy osób.

W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących materiałów informacyjnych E-akta zapraszam do kontaktu, tel.: 502-009-800, 24 262-52-71 wew. 2518, 
mail: aneta.kokosza@zus.pl